loader

Re-marketing

Zrzut ekranu 2014-03-17 o 20.32.57

Marzec 17, 2014

1. Co to re-marketing?

Re-marketing jest najnowszą i jedną z najskuteczniejszych form pozyskania klientów pozwalającą jednocześnie zbudować „świadomość marki”.
Pozwala docierać do osób, które odwiedziły już Państwa stronę www. Możliwe jest stworzenie reklamy zarówno graficznej lub tekstowej.
Zalety re-marketingu:

  • • większa skuteczność działań marektingowych - użytkownik, który przeglądał naszą ofertę jest zachęcony do powrotu na naszą stronę,
  • • kierowanie reklamy na wybranych użytkowników zainteresowanych danym produktem czy usługą,
  • • poprawie świadomości marki. Budujemy obraz prestiżowej firmy, która reklamuje się wszędzie.

2. Przykład działania re-marketingu

Użytkownik szuka Państwa produktu i dociera w ten sposób na Państwa witrynę. Po czym stwierdza, że potrzebuje jeszcze czasu do „przemyślenia” zakupu. Od momentu kiedy wyjdzie on z Państwa witryny reklama Państwa firmy przez okres tygodnia, dwóch tygodni lub miesiąca „podąża za nim”.
Użytkownik zainteresowany Państwa produktem może zatem w różnych miejscach zobaczyć Państwa reklamę dając tym samym większą szansę na sprzedaż.
Wrażenie użytkownika jest takie jakby Państwa firma reklamowała się „wszędzie”. 

 

remarketing

3. Gdzie może się pojawiać reklama:

Prawie wszędzie gdzie użytkownik - praktycznie nie da się jej nie zauważyć.
Przykładowe strony na których mogą być Państwo widoczni to :

  • • onet.pl
  • • wp.pl
  • • nokaut.pl
  • • gratka.pl
  • • youtube.com
  • • hotfrog.pl
  • • naszemiasto.pl
  • • demotywatory.pl
  • • wykop.pl
  • • plejada.pl
  • • wizaz.pl
  • • gazeta.pl
  • • gry.pl

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>